اجرایی شدن طرح فوریت‌های اداری (سامانه ۱۲۸ فواد) در دانشگاه شهید بهشتی

34 بازدید

به منظور رسیدگی فوری به شکایت مراجعه‌کنندگان از کیفیت و نحوه ارائه خدمات واحدهای اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طرح فوریت‌های اداری در دانشگاه شهید بهشتی اجرایی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، همه مراجعه‌کنندگان می‌توانند از طریق تماس با شماره  128 و یا مراجعه  تارنمای www.FOAD128.ir، شکایات خود را در خصوص کارکنان این دانشگاه ثبت و پیگیری کنند.

گفتنی است، سامانه فواد 128 یک سامانه ملی (مربوط به بخش بازرسی سازمان اداری و استخدامی کشور) برای ثبت شکایت فوری از عملکرد نظام اداری است که پیگیری را تا پاسخ نهایی انجام می‌دهد.  شهروندان می‌توانند از طریق شماره تماس فوریت‌های اداری 128 گزارش‌های خود را ثبت کرده و در کمتر از چند ساعت نتیجه را دریافت کنند. این سامانه با تمرکز بر نحوه ارائه خدمت، رفتار کارمندان و کیفیت پاسخ‌گویی، فرآیندی سریع، دقیق و شفاف دارد.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: