صفحه اصلی
جلسه «معارفه دانشجویان قرآن‌کاوی رایانشی و علوم قرآنی گرایش اعجاز ورودی‌های 1399 و 1400»
  • 1392 بازدید

جلسه «معارفه دانشجویان قرآن کاوی رایانشی و علوم قرآنی گرایش اعجاز ورودی‌های 1399 و 1400» با حضور خانم دکتر روحانی مشهدی ریاست پژوهشکده مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن، آقای دکتر طالب پور معاون محترم فرهنگي دانشگاه، مدير گروه و موسس پژوهشكده ، آقای دکتر درزی معاون تحصیلات تکمیلی پژوهشکده، آقای دکتر مرادی دبیر فرهنگی، خانم شهبازی کارشناس آموزش و پژوهش، خانم قاسمی مدیر اجرایی پژوهشکده و دانشجویان جدیدالورود در تاریخ 21/02/1401 در سالن کنفرانس پژوهشکده برگزار گردید. 
ابتدای جلسه دکتر روحانی مشهدی ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان جدید به معرفی تاریخچه پژوهشکده و راهبردهای آن پرداخته وتوصیه‌هایی به دانشجویان داشتند. در ادامه آقای دکتر درزی قوانین و نکات آموزشی و پژوهشی را به دانشجویان متذکر شدند.
آقای دکتر طالب پور ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان و معرفی اساتید، به دلائل تغییر نام پژوهشکده به مطالعات میان‌رشته ای قرآن پرداختند، دانشجویان را تشویق کردند که قدردان اساتید باشند. در ادامه آقای دکتر مرادی نیز ضمن خوشامدگویی دانشجویان جدید را تشویق نمودند که دچار روزمرگی نشوند و انگیزه و اخلاص بدو ورود را تا انتها داشته باشند.دانشجویان نیز ضمن معرفی خود، انتظارات و پیشنهاداتشان را به سمع و نظر ریاست پژوهشکده و اساتید رساندند.

دانلود فایل
افزودن نظرات