صفحه اصلی
جلسه معارفه دانشجویان جدیدالورود پژوهشکده مطالعات میان رشته ای قرآن چهار شنبه 19 آبان برگزار شد
  • 1801 بازدید

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود پژوهشکده مطالعات میان رشته ای با حضور ریاست، اعضای هیئت علمی، و دانشجویان جدید الورود پژوهشکده امروز چهارشنبه 19 آبان ماه بصورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشکده؛ در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت قرآن کریم توسط آقای دکتر مصطفی مرادی، دکتر علیرضا طالب پور، رئیس پژوهشکده، دقایقی را خوشامدگویی و خیرمقدم به دانشجویان ورودی جدید، اختصاص دادند.
سپس دکتر روحانی ضمن معرفی پژوهشکده، توضیحاتی پیرامون اهداف، ساختار، فعالیتهای پژوهشی - آموزشی و ترویجی، همچنین مقالات و کتاب¬ها و همایش های برگزار شده در پژوهشکده پرداختند.
در قسمت سوم این نشست، آقای دکتردرزی، معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشکده ضمن خوشامد گویی به دانشجویان توضیحاتی پیرامون قوانین آموزشی و پژوهشی و ساختار آموزشی و پژوهشی. توجه به ددلاینهای آموزشی و اهتمام دانشجویان به اتمام دوره شان در انتهای 4 نیم سال تحصیلی در زمره مهمترین تاکیداتی بود که در بیانات ایشان قابل توجه بود.
در ادامه  خانم شریف زاده دبیر انجمن علمی پژوهشکده توضیحانی راجع به نحوه انتخابات اعضای انجمن و تاریخ انتخابات و نحوه تعامل با امور فرهنگی و عضوگیری ارائه نمودند. ایشان عنوان کردند محدودیتی در عضوگیری وجود ندارد و هر دانشجوی علاقه مند به مسائل علمی پژوهشکده میتواند عضو انجمن باشد.
پس ازاتمام توضیحات دبیر انجمن علمی، اعضای هیئت علمی پژوهشکده به معرفی اجمالی از خود، و اهم حوزه های پژوهشی مورد علاقه شان پرداختند.
در ادامه نیز دو نفر از دانشجویان پژوهشکده آقای  محمد هادی گلدانی دانشجوی فارغ التحصیل رشته قرآن کاوی رایانشی  و خانم لیلا طاهری فر، دانشجوی رشته علوم قرانی، در مورد نحوه آشنایی و تعامل با دانشکده و فضای باز داخلی و بین المللی پژوهشکده به بیان دیدگاه های خود پرداختند و تاکید کردند پژوهشکده فضای بسیار خوبی با موسسات و دانشگاههای داخلی و خارجی دارد و از اساتید و زحمات آنها تشکر و قدردانی کردند.  
این نشست با پرسش و پاسخ دانشجویان به پایان رسید. 

افزودن نظرات